Letölthető Öltészetes naptár 2018-ra


A 2018-as naptáratmat másképp szerkesztettem, mint az eddigieket. Egy egész oldat szántam a képeknek és a hónapoknak is, de nem kell megijedni, a naptár így is csak 13 lapos, mivel a lapok mindkét oldalát kihasználtam :)

A képekre letöltés előtt klikkeljetek rá, hogy legyenek kinagyítva, mert ha nem, akkor túl kicsi lesz a méretük, és nyomtatásnál nem tudjátok majd nagyítani. Ha valaki így sem lesz megelégedve a kép felbontásával, akkor írjon, és szívesen elküldöm pdf-ben :) Vagy megpróbálhatja letölteni innen.

Úgy kell kinyomtatnotok, hogy a borítólap hátára kerüljön a januárhoz tartozó kép (a fehér őzike), a többi meg már sorban következik, minden hónap hátára kerüljön a következő hónaphoz tartozó fénykép, lehetőleg fejjel lefelé.

A borítólapra rajzoltam egy barna pontot, ha megvagytok a nyomtatással és a befűzéssel, annál a pontnál lyukasszátok át az összes lapot, innen lehet majd felakasztani a naptárat.
A napokban kinyomtatok egyet magamnak, és akkor megmutatom, hogy milyennek is képzeltem el :)

























Valahogy így kell majd kinéznie, felül a kép, alul a hónap, a spirál összeköti középen :)




Megjegyzések

  1. Aki szeretné a naptár pdf változatát, kérem küldje el az email címét ide: andad_86@yahoo.com , és már küldöm is a nyomtatható pdf-et :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.Nagyon tetszik a naptárad, ha lehet, kérném a pdf változatot. Köszönettel: Gabika :toth_gabriella87@yahoo.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Már több mint egy hete elküldtem Weetransferrel. Ha nem kaptad meg szólj!

      Törlés
  3. Szia! Vajon kérhetek én is a naptárból? Nagyon szép, nagyon kedves! Köszönöm előre is, Zelmira (szelmira@yahoo.com).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Sajnos csak most vettem észre, hogy írtál. A naptárat elküldtem WeTransferrel, az emailjeid közt megtalálod. Ha mégsem, akkor jelezd kérlek! További szép napot!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések